...

מה זה פיקסל ואיך זה עוזר לנו להגדיל הכנסות באמצעות האתר

מה זה פיקסל ואיך זה עוזר לנו להגדיל הכנסות באמצעות האתר

מה זה פיקסל ואיך זה עוזר לנו להגדיל הכנסות באמצעות האתר

בנוף המורכב של השיווק הדיגיטלי, כל קליק, ביקור ואינטראקציה מכילים בתוכם תובנות שלא יסולאו מפז. הדרך לקבלת המידע הזה וניתוח הנתונים מתחיל בקוד מעקב קטן בעל מספר שורות בודדות אשר נקרא – פיקסל.
מה זה פיקסל? פיקסל הוא מילה פשוטה לצמד המילים “קוד מעקב”. את הקוד מעקב שהוא למעשה הפיקסל, נרצה להטמיע בתוך הקוד של האתר שלנו. כך נוכל לקבל מידע על כמות המשתמשים שנמצאים באתר בכל רגע נתון, באילו עמודים ביקרו, אילו פעולות עשו, וכמה מהם למעשה עשו פעולות שמבחינתנו נקראות פעולות המרה.

החברות העיקריות אשר מספקות לנו פיקסלים / קודי המרה, הם כמובן החברות שמוכרות לכולנו והם: גוגל, מטא / פייסבוק, מיקרוסופט, ויאנדקס.

כיצד הפיקסל תורם לשיווק הדיגיטלי שלנו ועוזר לנו להגדיל הכנסות?

1. איסוף וניתוח נתונים.

תארו לעצמכם שיכולתם לדעת באופן מדויק כמה אנשים נכנסו אליכם אל האתר, מהיכן נכנסו, באיזה עמוד הם שהו הכי הרבה זמן, איזה עמוד גרם להם להשאיר פרטים, כמה מהם השאירו פרטים, כמה הם עשו את הפעולות שרציתם שיעשו וכמה מהם נעצרו. את כל המידע הזה ועוד הרבה יותר ניתן לקבל מתוך הפיקסל. כולל המין של המבקרים, טווח גילאים, סוג מכשיר שממנו הם גולשים, גרסת מערכת הפעלה, גודל מסך ועוד ועוד נתונים שיעזרו לנו לבחור ולסנן את הקהל של בפינצטה.

2. מעקב אחר המרות.

קודי מעקב הם קריטיים במיוחד כשמדובר במדידת המרות. בין אם מדובר בביצוע רכישה, הרשמה לניוזלטר או מילוי טופס יצירת קשר, קודי מעקב יכולים לייחס פעולות אלו למאמצי שיווק ספציפיים. התובנה הזו עוזרת למשווקים לזהות אילו ערוצים, מסעות פרסום או פרסומות מניבים את ההמרות היקרות ביותר.

3. התאמה אישית ושיפור חווית המשתמש

קוד מעקב ממוקם היטב יכול גם לשפר את חוויית המשתמש על ידי הפעלת התאמה אישית. על ידי ניתוח התנהגות המשתמש, עסקים יכולים להתאים תוכן והמלצות להעדפות אישיות. לדוגמה, אתר מסחר אלקטרוני עשוי להציע מוצרים על סמך היסטוריית הגלישה והרכישות הקודמת של המשתמש, וליצור חוויה רלוונטית ומרתקת יותר.

4. אופטימיזציה של מסע פרסום

תראה לי הנתונים של הפיקסל שלך ואגיד לך עד כמה טוב הולך להיות הקמפיין הבא שלך. קודי מעקב מספקים תובנות בזמן אמת לגבי אילו מרכיבים של מסע פרסום זוכים לתהודה בקרב המשתמשים ואילו לא. משווקים יכולים להשתמש במידע הזה בכדי לבצע התאמות מונעות נתונים, להקצות משאבים בצורה יעילה יותר ולחדד את האסטרטגיות שלהם כדי למקסם את ההשפעה.

5. מדידת ROI

החזר על ההשקעה (ROI) הוא מדד קריטי לכל מאמץ שיווקי. קודי מעקב מאפשרים לעסקים למדוד את הצלחת הקמפיינים שלהם בצורה מדויקת. על ידי התאמה בין הנתונים שנאספו באמצעות קודי מעקב לתוצאות בפועל, משווקים יכולים לחשב את החזר ה-ROI של היוזמות שלהם, ולהבטיח שהמשאבים מוקצים בצורה מושכלת.

לסיכום

העולם הדיגיטלי משגשג על נתונים, וקודי מעקב הם הצינורות המספקים את הנתונים הללו לעסקים הרעבים לתובנות. מקבלת החלטות מונעת נתונים ועד מיקוד מדויק ואופטימיזציה של קמפיינים, קודי מעקב ממלאים תפקיד מרכזי באסטרטגיות שיווק מודרניות. על ידי ניצול הכוח של הקודים הללו, עסקים יכולים לפתח הבנה עמוקה יותר של הקהל שלהם, ליצור קמפיינים משפיעים יותר, ובסופו של דבר להוביל להצלחה בנוף הדיגיטלי.

Facebook
Twitter
Email
Print

גילוי נאות: חלק מהקישורים שבאתר מכילים קישור שותף. קישור השותף אינו מעלה לכם את מחיר השירות ולהפך ברוב המקרים הוא יעניק לכם הנחות והטבות שלא תמצאו במקום אחר, וכן במידה ותחליטו לרכוש אנו נקבל עמלה קטנה מאותה החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עשוי לעניין אותך

הצטרפו אל הקהילה!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה אתר או מבצע חדש? הצטרפו אלינו לווצאפ

זמין להורדה בחינם!

"למכור כמו משוגע"
המדריך המלא!

טופס - הורדה בחינם למכור כמו משוגע