...

בניית אתר תדמית לעסק? אלו הם השלבים לאתר מוצלח!

בניית אתר תדמית לעסק? אלו הם השלבים לאתר מוצלח

בניית אתר תדמית לעסק? אלו הם השלבים לאתר מוצלח!

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות אונליין חזקה היא מרכיב חיוני לעסקים בכל הגדלים. אתר תדמית מעוצב היטב ישמש בעבורנו כחלון ראווה וירטואלי אל תוך העסק, ולמעשה מציע ללקוחות הפוטנציאליים שלנו הצצה אל המותג, המוצרים והשירותים שאנחנו מוכרים. עם זאת, בניית אתר תדמית מוצלח דורשת יותר מסתם הרכבה של כמה דפי אינטרנט יחד. למעשה זה דורש תכנון קפדני, ביצוע אסטרטגי והתמקדות באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). במאמר זה אנחנו נתעמק בשלבי המפתח ליצירת אתר אינטרנט שלא רק מרשים את המבקרים אלא גם מדורג היטב במנועי החיפוש.

שלב 1: הגדרת הקהל והיעדים

שניה לפני שאתם צוללים אל העולם הטכני של יצירת אתרים, קחו לרגע צעד אחד אחורה והגדירו במדויק ככל האפשר את המטרות שלכם ומה בדיוק אתם רוצים להשיג עם האתר? האם אתם מחפשים להציג את המוצרים שלכם, או לאסוף פרטים של מתעניינים ולהם להציע שירותים? או פשוט לבסס את הסמכות של המותג שלכם ברשת? תיאור ברור של היעדים שלכם יעזור לכם להתאים את העיצוב, התוכן והפונקציונליות של האתר שיעמוד ביעדים האלו.

הדבר הבא שנרצה לעשות הוא לזהות את קהל היעד שלנו. מי הלקוחות האידיאליים שלנו? למה שהם יקנו מאיתנו? ממה הם בדיוק סובלים? מה כואב ומפריע להם? מה הם החלומות שלהם? וכיצד בדיוק השירות שלנו יעזור להם להקל על הכאב ואפילו להיפטר ממנו לגמרי?

הבנת הדמוגרפיה, ההעדפות ונקודות הכאב של הקהל שלנו תאפשר לנו ליצור תוכן לכל סוגי המדיה של העסק וגם תיצור מצב שבו הלקוח האידיאלי שלנו ממש מרגיש שאנחנו מדברים ישירות אליו.

שלב 2: תכנון מבנה האתר

עוד לפני שניגש לשלב האיפיון והעיצוב המקצועי, דבר ראשון שנרצה לעשות הוא לשבת ולתכנן מה בדיוק יהיה באתר ובכל אחד מהעמודים שלו. אפשר ממש לחשוב על האתר שלנו כעל ספר מאורגן היטב. לכל עמוד צריכה להיות מטרה ברורה ולתרום לנרטיב הכולל.

צרו מפת אתר שמתארת את מבנה האתר שלכם, כולל דפים ראשיים, דפי משנה ותפריטי ניווט. מבנה מתוכנן היטב לא רק משפר את חוויית המשתמש אלא גם מקל על סריקה והוספה של האתר אל מנועי החיפוש.

שלב 3: בחירת שם דומיין הנכון – כתובת האתר.

שם הדומיין של האתר שלנו הוא הכתובת שתוביל אליו בכל פעם שאנשים יכניסו את הכתובת הזו בדפדפן.
כתובת הדומיין שלנו היא היא הדרך של אנשים לזכור ולמצוא את האתר שלנו בקלות.

כאשר אנחנו ניגשים לשלב בחירת כתובת הדומיין, אנחנו רוצים לבחור שם שמשקף את העסק שלנו, שקל לאיית אותו ושלא יהיה יותר מ 3 מילים. במידה ויש לכם כבר עסק קיים, כתובת הדומיין שלכם יכולה להיות פשוט השם של העסק. כך תשמרו על אחדות ולא תצטרכו לבזבז המון זמן במציאת שם מתאים.

שלב 4: עיצוב חוויית המשתמש באתר שלנו

חווית המשתמש באתר שלנו היא גורם קריטי להצלחת האתר. עיצוב נקי ואינטואיטיבי משפר את הניווט ומעודד את המבקרים לחקור עוד ומנווט אותם לביצוע הפעולות שאנו רוצים שהם יעשו.

את עיצוב האתר עצמו מוטב להפקיד בידיו או בידייה של גרפיקאי/ת מוכשר/ת אשר יהיו אחראים על העיצוב וחווית המשתמש באתר.

כך או כך זכרו לדרוש כי האתר יהיה רספונסיבי ומותאם לכל סוגי המכשירים השונים, החל ממחשבים שולחנים ועד לסמארטפונים מתקדמים.

נוסף לכך, חשוב להשים לב ולתת דגש לערכות הצבעים, הפונטים והתמונות שיופיעו באתר ולוודא שהם אכן מדברים ומיושרים עם השפה העיצובית והמסר של העסק.

שלב 5: יצירת תכנים מקצועיים לאתר.

הגרפיקאי ובונה האתרים התחילו לעבוד על האתר? מצויין! עכשיו זה הזמן שלכם להתחיל להכין את התוכן שיופיע בכל אחד מהעמודים, ויותר חשוב מזה, את המאמרים שיעלו אל האתר בשבועות הקרובים.

התוכן הוא המלך בתחום הדיגיטלי ואת זה כולנו יודעים, אבל לא לכולנו יש זמן ויצירתיות ליצירת תכנים ומאמרים בכמויות. לכן במקרה הזה אנחנו נמליץ להשתמש בחברנו הטוב צ’אט גיפיטי ולהיעזר בו על מנת להוציא נושאים למאמרים ופוסטים וגם על מנת לכתוב את הבסיס הראשוני.

כאשר אתם כותבים את התוכן שלבו בתוכו את מילות המפתח המחופשות בגוגל באופן טבעי, כך שהמאמר שלכם יעלה בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר אנשים יחפשו את אותם המילים. חשוב לזכור שהמטרה היא לספק ערך למבקרים שלך ובמקביל לאותת למנועי החיפוש שהאתר שזה אכן אתר שניתן לסמוך עליו ולא רק אתר שמנסה להביא כמה שיותר קליקים.

שלב 6: ביצוע אופטימיזציה לקידום האתר

עכשיו משהאתר שלכם כבר מוכן והעליתם אליו את המאמרים הראשונים, הגיע הזמן לעשות שיפורים ושדרוגים על מנת להביא את האתר לגבהים חדשים!

נתחיל מביצוע מחקר מילות מפתח דרך החיפוש של גוגל ובתוך חיפוש מילות המפתח של Google Ads. נרכז בטבלה מסודרת את כל המילים, הביטויים והשאלות שהלקוחות שלנו מחפשים יחד עם מספר החיפושים וגובהה התחרות.

נתמקד בנושאים ובמילים אשר מראים כמות מכובדת של חיפושים (מעל ל 1000) ועם תחרות נמוכה. את הנושאים והמילים האלו נפתח למאמרים אשר יעלו אל האתר ויתפסו עוד מקומות בתוצאות החיפוש של גוגל.

שלב 7: בניית קישורים נכנסים מאתרים אמינים

קישורים נכנסים כשמם כן הם, קישורים מאתרים אחרים אשר מפנים אל האתר שלנו. אפשר להגיד שזה ממש כמו המלצה דיגיטלית מאתר אמין בעל וותק על האתר החדש שלנו. זה למעשה ממש מסמן למנועי החיפוש ששווה להסתכל באתר שלנו ולסמוך על התוכן שלו.

קישורים מאתרים אמינים ניתן להשיג בכמה דרכים, כאשר המובילה שבהם היא תשלום על מאמר אורח באתרים כמו ווינט, וואלה ועוד רבים אחרים ופחות מוכרים. בסוף המאמר או באמצע יהיה קישור אשר יוביל אל האתר שלנו.

האתר שמכיל את הקישור אל האתר שלנו לא חייב להיות ענק כמו אתר וואללה, למעשה הוא לא חייב להיות ענק בכלל, גם אם הוא נישתי ומקבל תנועה של כמה אלפים בכל חודש, עדיין אפשר להיעזר בו על מנת להפנות קישורים אלינו אל האתר.

הדרך השנייה להשגת הקישורים הללו היא באמצעות תגובות בפורומים, בלוגים ואתרים הקשורים לנושא שלנו.

דרך נוספת היא באמצעות העלאת תכנים לפלטפורמות השונות כמו פייסבוק, יוטיוב, פינטרסט ויצירת הפנייה אלינו אל האתר.

שלב 8: ביצוע בדיקות ושיפורים מתמידים.

כעת לאחר שהאתר שלנו התחיל להתברג בתוצאות החיפוש של גוגל, הדבר הבא שנרצה לעשות הוא להמשיך ולספק לו תוכן מעולה שיעלה באופן קבוע אל הבלוג ויציב את האתר בתוצאות החיפוש תחת מילים נוספת.

בנוסף מה שנעשה זה להתקין מפת חום על האתר, את זה ניתן להשיג באמצעות מיקרוסופט או באמצעות HOTJAR אשר מספקים מפות חום אל האתר בחינם.

מפות חום מראות לנו היכן המבקרים שלנו לחצו, היכן נתקעו ומתי פרשו.
למעשה רוב מפות החום ממש מספקות לנו סרטון אשר מציג את השיטוט של המבקרים באתר וכל הפעולות שעשו בו.

בשילוב עם המסקנות שנקבל מבחינת הנתונים שמתקבלים מהפיקסל של פייסבוק וגם של גוגל, נוכל להסיק מסקנות לגבי התוכן שלנו והאם כדאי לבצע בו שינויים ושיפורים על מנת להגדיל את כמות ההמרות שהאתר מייצד.

לסיכום

בניית אתר מוצלח דורשת שילוב של תכנון מראש ואסטרטגית פעולה שמסתכלת חודשים ואפילו שנים קדימה.

באמצעות תכנון קפדני ניתן ליצור אתר שמייצר לידים וכסף לבעלים שלו ומבלי להוציא כסף בכל חודש בעבור פרסום ושיווק האתר.

בדיקה חודשית קפדנית של פעולות המבקרים באתר יחד עם יצירת תוכן שמדבר אליהם וכמובן מחופש בגוגל, יבטיחו תנועה איכותית שהולכת וגדלה בכל חודש, יחד עם אחוזי המרה וסגירות גבוהים.

ואם אתם מרגישים שאתם עדיין מתקשים בהבנה כיצד תוכלו ליצור אתר שבאמת מספק לכם רווח כלכלי ושקט נפשי, הכנו בעבורכם מדריך מקיף בן 36 עמודים אשר מסכמים את כל הטעויות שעולות עשרות אלפי שקלים, יחד עם כל הפעולות הנדרשות להפיכת האתר למכונת מזומנים שעובדת בסינרגיה יחד עם כל שאר הזרועות של העסק.

לקבלת המדריך ישירות אל המייל לחצו כאן והשאירו פרטים בטופס המצורף.

Facebook
Twitter
Email
Print

גילוי נאות: חלק מהקישורים שבאתר מכילים קישור שותף. קישור השותף אינו מעלה לכם את מחיר השירות ולהפך ברוב המקרים הוא יעניק לכם הנחות והטבות שלא תמצאו במקום אחר, וכן במידה ותחליטו לרכוש אנו נקבל עמלה קטנה מאותה החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עשוי לעניין אותך

הצטרפו אל הקהילה!

רוצים להישאר מעודכנים בכל פעם שעולה אתר או מבצע חדש? הצטרפו אלינו לווצאפ

זמין להורדה בחינם!

"למכור כמו משוגע"
המדריך המלא!

טופס - הורדה בחינם למכור כמו משוגע